Verzenden & leveren
-
Ja, zeker! Wanneer je een bestelling plaatst boven de € 150,00 verzenden wij je pakket gratis! Voor bestellingen onder dit bedrag betaal je €7,95
verzendkosten in Nederland en €9,95 naar België. -
Bij het plaatsen van je bestelling en in je bestelbevestiging zie je de verwachte levertijd - deze is afhankelijk van het soort artikel en de verzendmethode. Zodra je bestelling is aangeboden aan de vervoerder ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen.
-
Geen probleem, wij lossen het voor je op! Je ontvangt vanzelf een verzendbevestiging zodra je bestelling is afgerond door ons. Binnen 24 uur wordt je bestelling opgehaald door DHL. Zij zullen via de track & trace zo snel mogelijk laten weten wanneer je pakket bezorgd wordt. Bestellingen die in het weekend zijn geplaatst zullen wij zo snel mogelijk verwerken de eerstvolgende werkdag.
-
Wij versturen pakketjes met PostNL of DHL.
Bestellen
-
Bestellen is heel eenvoudig. Bekijk de volgende stappen hieronder en je weet gelijk hoe je moet bestellen.
Ga naar ‘Collecties’. Je krijgt de keuze uit verschillende productcategorieen.
Na de keuze voor de categorie kan je kiezen uit verschillende
producttypes. Welke menukeuze je ook aanklikt, je komt uiteindelijk uit bij een filtermenu.Met het filtermenu kan je nog specifieker zoeken naar een product. Klik op een product. Als je een passend artikel vindt, dan kan je de productfoto aanklikken.
Het product wordt weergegeven en je kan in sommige gevallen een optie kiezen.Binnen je winkelmand heb je de optie om deze te bekijken en om af te rekenen. Wil je verder gaan met afrekenen dan kom je op de check-out pagina. Als je een account bij ons hebt, kan je hier ook inloggen of verder gaan als gast. Als dit alles is ingevuld kies je ‘Doorgaan met verzenden’. Vervolgens kies je de gewenste verzendmethode en in de stap daarna de gewenste betaalmethode. Klik op ‘Bestelling nakijken’ om alle gegevens te controleren en wanneer dit juist is kan je de bestelling plaatsen
-
Helaas gebeurt het wel eens dat onze e-mail in de "ongewenste mail" terecht komt. Je kan ons e-mailadres toevoegen aan veilige ontvangers om dit te voorkomen.
Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben en is deze ook niet tussen de ongewenste mail terechtgekomen dan kan je, indien je een account bij ons hebt, binnen je account zien of de bestelling goed is gegaan. Als de betaalstatus op Betaald staat en de vervullingsstatus op Openstaand dan is alles in orde en zal de bestelling zo spoedig mogelijk worden verstuurd. Als de betaling niet gelukt is, kan je contact opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.Indien je geen bevestiging hebt ontvangen en je hebt ook geen account bij ons, dan kijken we het graag voor je na. Gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice door te bellen naar +31 162 574 574 of te mailen naar sales@rovero.com. Het kan ook gebeuren dat er een foutief
e-mailadres is opgegeven en dat je dus ook geen e-mails ontvangen hebt.
Hierdoor zie je de order dan ook niet terug binnen je account en kan je het beste contact met ons opnemen. Dit kan via onze klantenservice die is te bereiken via +31 162 574 574 of via sales@rovero.com.
De kans bestaat dat de order dus wel goed bij ons binnen is gekomen en dat de artikelen gereserveerd zijn. Wanneer je opnieuw besteld, omdat je
denkt dat het niet goed is gegaan en uiteindelijk worden er meerdere orders verstuurd, kunnen deze niet kosteloos retour. -
No worries! Je ontvangt vanzelf een verzendbevestiging zodra je bestelling is aangeleverd bij de vervoerder door ons. Dit zal in de meeste gevallen binnen 24 uur na bestellen zijn. Als je een artikel hebt besteld waar nog maatwerk voor vericht moet worden kan dit een paar dagen langer duren, maar dit is dan bij het product op de website vermeld. PostNL of DHL zal via de track & trace zo snel mogelijk laten weten wanneer je pakket bezorgd wordt. Bestellingen die in het weekend zijn geplaatst, zullen wij zo snel mogelijk op de eerst volgende werkdag verwerken.
-
Jammer om te horen dat je een order wilt wijzigen/annuleren, maar uiteraard kan je nadien besluiten om van de aankoop af te zien. Helaas kunnen wij de bestelling vaak niet meer wijzigen/annuleren wanneer de betaling is afgerond. Uiteraard kan de bestelling worden geretourneerd. Denk eraan dat dit dient te gebeuren binnen 14 dagen.
Als je binnen enkele uren na het bestellen al weet dat je de order wilt annuleren is het verstandig om te bellen met onze klantenservice of zij wellicht toch handmatig de order kunnen annuleren. Bel daarvoor naar 0162 574574
-
Het kan gebeuren dat je na het plaatsen van een bestelling erachter komt dat je nog een artikel bent vergeten. Wanneer de betaling is voltooid, kunnen er helaas geen artikelen meer worden toegevoegd aan de bestelling. Er zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden.
Wel kun je bellen via de shop met de klantenservice zodat zij, indien mogelijk, de twee orders gezamenlijk kunnen verzenden. Dan hoef je maar één keer thuis te zijn als de pakketten bezorgd worden.
-
Wat vervelend dat de bestelling niet compleet is! We worden graag zo snel mogelijk op de hoogte gebracht van wat er ontbreekt uit je bestelling. Je kan onze klantenservice bereiken via telefoon (+31 162 574 574) of e-mail (sales@rovero.com) van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00-17:00.
-
Indien je een verkeerde maat of type hebt besteld, kan je het artikel ruilen. Retourneer het artikel door de stappen van retourneren te volgen. Geef aan dat je het artikel wilt ruilen en voor welk ander product. Wij zorgen er gratis voor dat je het juiste product ontvangt.
-
We begrijpen dat het ontzettend lastig is om het correcte product te selecteren. Om je op weg te helpen, mag je ook altijd onze klantenservice vragen voor advies. Dit kan het beste via de chatbox op de shop omdat wij dan direct met je mee kunnen kijken.
Twijfel je na bestellen alsnog over een product? We snappen het volledig. Volg het retourproces en sturen we de juiste product naar je toe! Super toch!?
-
Alle bestellingen worden geleverd in verpakkingen van zoveel mogelijk gerecyclede materiaal.
-
Helaas kan het gebeuren dat het gewenste artikel niet meer op voorraad is. Wanneer een artikel volledig is uitverkocht, zal deze van de webshop verdwijnen. Dus als je een bepaald artikel niet meer kan vinden is deze helaas niet meer te leveren.
Retour & terugbetaling
-
Doe de producten in originele verpakking en verpak de artikelen goed. Ga via de webshop naar retouren of scan de QR code die is meegeleverd en volg de uitleg.
Voeg ten alle tijden de pakbon toe - Sluit de zak af en plak het retour label erop of laat de barcode scannen bij het afgifte punt.
-
Kosten van retour zijn voor eigen rekening, maar wij bieden wel een goedkopere mogelijkheid aan. Een pakket voor €5,50 en een brievenbuspakje €3,50. Wanneer de hele bestelling wordt geretourneerd zullen de verzendkosten worden teruggestort.
-
Erg vervelend om te horen dat de pakbon/retourformulier ontbreekt aan je bestelling.Wil je een artikel terugsturen en ontbreekt de pakbon dan kan je de orderbevestiging of factuur uitprinten en aan het retourpakket toevoegen. Ook een handgeschreven briefje met het ordernummer en je naam/adresgegevens volstaat. Het belangrijkste is dat wij kunnen zien van wie het retourpakket afkomstig is. Als wij niet weten van wie het retourpakket komt kunnen we helaas de retour niet verwerken.
-
Je kan met je track & trace code zien wanneer wij je retour ontvangen hebben. Nadat wij je retour hebben ontvangen gaan wij aan de slag om je retour zo snel mogelijk en zorgvuldig te verwerken.
Geeft de track en trace aan dat het pakket is ontvangen door Rovero Thuiskweker dan kan je hiervan uitgaan.
Na ontvangst van je retour betalen wij binnen 14 dagen na je aanmelding van het retour het geld terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt.
-
- Retourzendingen zonder retourbon worden niet in behandeling genomen.- De artikelen dienen in de originele verpakking te zitten.
- Retourzendingen zijn altijd voor eigen risico.
- Wanneer een retour niet voldoet aan de voorwaarden kunnen wij je retour weigeren of gedeeltelijk vergoeden. Wij zullen dan contact met u opnemen.
-
- De retourtermijn bedraagt 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling.
- Als consument heb je het recht om zonder reden van opgaaf internetaankopen retour te sturen binnen een termijn van 14 kalenderdagen na ontvangst artikel (Wet Koop op Afstand).
- Bij retourzendingen wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening na ontvangst van het pakket.
-
Helaas is het niet mogelijk om een retour af te geven. Je retourpakket kan teruggestuurd worden naar:
Krabbescheer 6, 4941 VW Raamsdonksveer. Nederland
Alleen als je een volledige tunnel of wandelkap hebt gekocht verzoeken wij je eerst contact met ons op te nemen zodat we in overleg kunnen bepalen hoe en wanneer we de zending retour kunnen halen.
-
Indien je niet tevreden bent overeen product of iets anders, kan je uiteraard ook een artikel ruilen. Geef bij de retourreden aan om welk artikel het gaat en voor welk artikel je deze wilt ruilen. Wij zorgen ervoor dat je het nieuwe artikel gratis ontvangt, mits dit dezelfde prijs heeft natuurlijk als het retour gezonden artikel. De artikelen welke je terugstuurt worden aan je terug betaald. Ruilen is gratis.
-
Een afwijking in het retourbedrag kan komen doordat niet alle teruggestuurde artikelen zijn verwerkt. Indien er een artikel niet is verwerkt, meldt dit dan per e-mail of telefoon zo snel mogelijk na verzending/ontvangst van uw bestelling.
Je kunt contact met ons opnemen op de volgende manieren:
Stuur een e-mail naar sales@rovero.com
Bel met onze klantenservice: +31 162 574 574.
We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00.
-
Het spijt ons dit te vernemen en hopen dat je de artikelen intact en volledig hebt ontvangen.Als de beschadiging enkel aan het pakket is, kan je een andere doos gebruiken voor een eventuele retourzending. Gelieve bij de retourzending de retourdocumenten te gebruiken die zijn bijgeleverd. Met het retourlabel zal het pakket kosteloos kunnen worden geretourneerd.
-
Telefoon: +31851051986
Mail: sales@rovero.com
Adres: Krabbescheer 6, 4941 VW Raamsdonksveer, Nederland
Garantie & Reparatie
-
Als je bij ons een artikel koopt mag je verwachten dat je een goed artikel ontvangt. Is er toch iets mis met je artikel, dan zoeken we zo snel mogelijk een passende oplossing. Heb je een artikel met schade, incompleet ontvangen of is het binnen 14 dagen kapot? Meld het artikel dan aan bij onze klantenservice. Na het aanmelden informeren we je zo snel mogelijk hoe we je klacht kunnen oplossen. Is je artikel buiten de eerste 14 dagen kapotgegaan? Meld het dan ook aan als klacht. Voldoet je artikel aan de garantievoorwaarden? Dan wordt het artikel gratis gerepareerd, ontvang je een nieuw artikel of krijg je je geld terug. Valt het artikel niet meer binnen de garantievoorwaarden of heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Dan heb je geen recht op garantie.
-
Wettelijke garantie
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren, zolang als je dat bij dat artikel mag verwachten. Dit geldt ook voor artikelen die je in de uitverkoop koopt.
Rovero Thuiskweker garantie voorwaarden
Buiten de wettelijke garantie bieden wij ook een uitmuntende klachtenafhandeling aan. Indien artikelen binnen 6 maanden bij normaal gebruik kapot gaan, check dan even onze Rovero Thuiskweker garantie voorwaarden. De garantie dekt de meeste, algemene productie en materiaal defecten. Spelregels voor deze garantie zijn:1. Het product is op gebruikt op de wijze waar het voor gemaakt is.
2. Van het artikel mag verwacht worden dat het een langere levensduur dan 6 maanden zou hebben.
-
Bij klachten duurt de afhandeling van een klacht maximaal14 werkdagen. Je ontvangt van ons e-mail zodra de klacht is afgehandeld en het artikel retour is verwerkt.
-
- De garantie dekt de meeste, algemene productie en materiaal defecten.
- De garantie is niet geldig in de volgende gevallen:
- Het product is beschadigd door nalatenschap of onjuist gebruik (zoals een gat of schade door een val)
- Schade veroorzaakt door reparaties of aanpassingen die uitgevoerd zijn door een derde partij zonder eerdere toestemming van Rovero Thuiskweker.
- Schade of verstoringen veroorzaakt door vuur
- Externe veranderingen veroorzaakt bij normaal gebruik van het product, zoals verkleuring van het product door overmatig wassen, etc.
-
Als het een order met gratis verzending betreft zijn de kosten voor retourzending voor rekening klant.